התחדשות עירונית ומחיר למשתכן

בשיווק - מחיר למשתכן

עיר היין - מתחם אשקלון

פרויקט "מחיר למשתכן" של גבסו באשקלון

מתחם הפרויקט של קבוצת גבסו עתיד להיבנות במיקום הטוב ביותר בשכונת עיר היין. "עיר היין" היא שכונה חדשה שעתידה להיבנות בשנים הקרובות בצפון-מזרח אשקלון. לכשתוקם, היא תהיה השכונה הגדולה ביותר בעיר, עם 40,000 תושבים על שטח של 4,200 דונם. השכונה קיבלה את שמה משרידי מפעלי היין העתיקים הנמצאים בסביבת השכונה, כמו גם פארק היין החדש, שייבנה בחלק המערבי של השכונה על שטח של 450 דונם. שכונת עיר היין, הינה שכונה חדישה, משפחתית ומודרנית עם פארקים ירוקים, מתקני משחקים, גינות ציבוריות ומסלולי אופניים לרווחת המשפחות, ולצידם יוקמו מרכזי קניות פתוחים וחדישים, מרכז מסחריים עם בתי קפה, מסעדות, בנקים, מתחם בתי קולנוע ועוד.

הפרויקט

הפרויקט מתוכנן על ידי משרד האדריכלים  סי.טי.בי אדריכלים, ועובר בימים אלו תהליך מרתק של תכנון מוקפד וחכם, שיעניק לדיירי הבניינים שילוב נדיר של מרחב מחייה מרווח, נופים פתוחים, פרטיות מושלמת, תוך השתלבות במרקם חיי הקהילה של השכונה החדשה. חללי המגורים מתוכננים  להציג  סלונים פתוחים שיתמזגו עם הנוף הסובב החודר פנימה בטבעיות אלגנטית, חדרים מרווחים לבני הבית ומרפסות רחבות.

בכל אחת מיחידות הדיור המודרניות שייבנו בפרויקט, ייהנו הדיירים משקט פסטוראלי של מרחבי פארק ירוק ענק, עם אתרים ארכיאולוגיים, הכוללים שרידים של מפעלי יין עתיקים ומנוף נישא ופתוח אל השכונה והעיר. בפרויקט ייבנו 414  יחידות דיור בנות 3, 4 ו 5 חדרים ב 11 בניינים.

למידע נוסף והרשמה השאירו פרטים כאן>>

לזוכי מחיר למשתכן לחצו כאן>>